Regeneracja regulatora ciśnienia

Regeneracja regulatora ciśnienia

 

Regeneracja regulatora polega na wymianie wszystkich elementów zużytych lub uszkodzonych na nowe. W przypadku regulatorów ciśnienia Renault dotyczy to ślizgów tłoczka oraz gniazda zaworu i iglicy. Pozostałe elementy regulatora jak obudowa, cewka i główka regulatora w większości wypadów nie wymagają wymiany nawet przy znacznych przebiegach powyżej 300 tyś km.

Należy tu zaznaczyć, że podczas pracy regulator wytwarza wewnątrz pole magnetyczne przyciągające wszelkie metaliczne zanieczyszczenia z paliwa. Gdy paliwo jest zanieczyszczone w środku regulatora zbiera się dość sporo zanieczyszczeń blokujących prawidłowe działanie regulatora. Oczyszczenie regulatora jest możliwe jedynie przez długotrwałe płukanie pod ciśnieniem. Dlatego też wskazany jest montaż filtra paliwa (w Lagunie idE), oczyszczający paliwo z zanieczyszczeń poniżej 50 mikronów.

Script logo